Tehnici de relaxare la tine acasa

Tehnici de relaxare la tine acasa

Oricine are nevoie de un moment de relaxare si liniste, in special dupa o saptamana grea la serviciu. Te poti relaxa in comfortul casei tale usor si fara a cheltui bani. Tot ce trebuie sa faci este sa ai putina imaginatie si sa retii sfaturile noastre. Transforma-ti casa intr-o oaza de liniste si relaxare!

Exercitii de respiratie. Foarte multi terapeuti recomanda exercitiile de respiratie atunci cand vrem sa ne calmam sau sa ne relaxam. Exercitiile sunt foarte simple, si le poti face oriunde in casa, insa recomandat ar fi sa stai jos sau in pat. Inspira adanc, tine cateva secunde aerul in piept, apoi expira pe gura, pana cand dai tot aerul afara din plamani. Fa acest exercitiu de cateva ori, deoarece ajuta si la oxigenarea creierului.

Cu fetele la cafea. O mica barfa nu strica niciodata, in special daca esti acompaniata de cea mai buna prietena. Cercetatorii spun ca barfitul le ajuta pe femei sa rada mai mult si sa fie mai relaxate. Ofera-ti cateva ore, in fiecare week-end, in care sa stai doar tu si ea, la o cafea.

Baie fierbinte. O baie fierbinte este intotdeauna binevenita, in special dupa o saptamana grea. Pune cateva picaturi de ulei de lavanda (cunoscut pentru proprietatile sale de relaxare) sau spuma parfumata in apa din cada. Daca vrei iti poti invita si partenerul pentru o ora relaxanta in doi.

Carte. Unele femei se relaxeaza foarte bine si citind o carte. Asa ca daca esti pasionata de lectura, intra in prima librarie care iti iese in cale si achizitioneaza-ti cartea pe care vrei sa o citesti de mult. In fiecare seara, inaiinte de culcare, ai putea citi cate un capitol si cu singuranta te vei transpune in povestea minunata din mainile tale.

Aromaterapie. Aromaterapia este folosita din timpuri stravechi pentru relaxare. Ai nevoie doar de un mic set de aromaterapie, cateva uleiuri volatile si putin timp liber. Cand ajungi acasa, sau seara inainte de culcare, ai putea sa aprinzi un betisor parfumat si sa te relaxezi putin. Mintea ta are nevoie sa se gandeasca si la altceva inafara de job sau indatoriri casnice.

Exercitii fizice. Exercitiile fizice nu numai ca relaxeaza muschii, insa iti dau si o stare de bine si incredere in fortele proprii. In plus, o ora de exercitii fizice seara, dupa serviciu te mentine in forma si te scapa de depresie. Alege orice sport iti place si practica-l de cel putin 3 ori pe saptamana pentru cele mai bune rezultate.