Jojo propune cateva dulciuri care nu ingrasa

Jojo propune cateva dulciuri care nu ingrasa

Jojo are o silueta de invidiat, insa asta nu inseamna ca vedeta a renuntat la dulciuri. De fapt, Jojo iubeste dulciurile si din aceasta cauza a cautat mai multe retete care sa nu ne afecteze silueta. Sa vedem ce retete ne recomanda vedeta!

„M-am gandit la cateva deserturi care sunt foarte usor de preparat si care o sa va ajute sa va tineti greutatea sub control. Decat fara dulce, mai bine dulcele potrivit si cu masura. E foarte greu sa renunti pentru o perioada lunga la dulce mai ales atunci cand tii dieta. Din fericire exista multe posibilitati de a-ti satisface pofta de dulciuri chiar si dupa cina, daca inveti sa privesti lucrurile altfel. Uita dulciurile care nu iti iarta talia, soldurile, bratele si asa mai departe si incearca o varianta delicioasa light.

1. Sorbet – e o varianta slaba in calorii pe care o poti consuma in loc de inghetata pentru ca e facut din piure de fructe si apa. Practic nu contine grasimi si are aproape 180 de calorii pentru o portie. Atentie insa, sorbet-ul nu e serbet. Serbetul e ca o peltea facuta cu mult zahar.

2. Orez cu lapte – fara mult zahar peste care puteti presara putina scortisoara. Eu uneori il fac fara zahar, adaug apoi putina miere si e delicios. Puteti adauga si bucatele de fructe si nuci pentru un gust mai bogat.

3. Mar copt – se numara printre favoritele mele pentru textura sa fina si gustul sau dulce. Mai mult decat atat, merele au multe fibre si vitamine si un mar mare are in jur de 100 de calorii. Curatati un mar si il puneti intr-o tava la cuptor pentru o ora la o temperatura de 180 de grade sau pana cand capata o textura moale. Il puteti umple cu stafide si scortisoara. E un desert delicios sub 200 de calorii pe care oricine il poate incerca.

4. Banane inghetate – acest desert e incredibil de simplu de preparat si e absolut delicios! Se taie o banana in bucati mari, apoi se inmoaie bucatile in ciocolata calda si se baga la congelator pana cand ciocolata devine solida si banana ingheata. Rezultatul are un gust de baton de inghetata de ciocolata cu gust de banane. Suna bine, nu?

5. Smoothie de fructe – acesta chiar este un desert pe care il puteti consuma fara griji. Are sub 200 de calorii, e plin de vitamine si are o dulceata naturala extraordinara. Pur si simplu puneti un amestec de fructe preferate intr-un blender si… gata smoothie-ul! Pentru un plus de dulceata puteti adauga putina miere.

6. Iaurtul – o alternativa pentru inghetata este si iaurtul, care are putine grasimi si e nutritiv. Bogat in calciu si in bacterii probiotice, mentine sistemul digestiv sanatos. Adauga fructe proaspete si un amestec de nuci si obtii un desert exceptional. Cu putina miere si doua trei bucati de portocala obtii un gust sublim in cateva secunde” a scris Jojo pe blog.